1: Spaleni słońcem 10/10
2: Dwunastu 9/10
3: Cyrulik syberyjski 8/10
Na razie tyle ;p
1. Spaleni słońcem
2. Kilka dni z życia Obłomowa
3. Swój wśród obcych...
4. Krewniacy
5. Niedokończony utwór na pianolę
6. Niewolnica miłości
7. Dwunastu
8. Cyrulik syberyjski
na półce: Urga,Oczy czarne
w planach: Pięć wieczorów,Autostop,Bez świadków
wielki plus za kilka ról,szczególnie za tą w Syberiadzie.
1. Spaleni słońcem 9/10
2. Urga 9/10
3. Niedokończony utwór na pianolę 8/10
4. Kilka dni z życia Obłomowa 8/10
5. Oczy czarne 7/10
6. Niewolnica miłości 7/10
7. Krewniacy 7/10
8. Dwunastu 6/10
9. Swój wśród obcych, obcy wśród swoich 6/10
10. Cyrulik syberyjski 5/10
Plany: Autostop, Pięć wieczorów, Bez świadków
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Spaleni słońcem 8,72 32
2 Urga 8,17 6
3 Kilka dni z życia Obłomowa 7,71 7
4 Cyrulik syberyjski 7,33 24
5 Niedokończony utwór na pianolę 7,09 11
6 Niewolnica miłości 7,00 5
7 Dwunastu 6,20 10
8 Swój wśród obcych, obcy wśród swoich 6,17 6
9 Oczy czarne 6,00 3
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Spaleni słońcem (1994) 8,66 44
2 Urga (1991) 7,89 9
3 Cyrulik syberyjski (1998) 7,18 28
4 Kilka dni z życia Obłomowa (1979) 7,44 9
5 Niedokończony utwór na pianolę (1977) 7,14 14
6 Niewolnica miłości (1976) 7,14 7
7 Dwunastu (2007) 6,33 15
8 Swój wśród obcych, obcy wśród swoich (1974) 6,14 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Spaleni słońcem (1994) 8,39 70
2 Urga (1991) 8,05 21
3 Niedokończony utwór na pianolę (1977) 7,28 18
4 Niewolnica miłości (1976) 7,20 10
5 Kilka dni z życia Obłomowa (1979) 7,08 13
6 Cyrulik syberyjski (1998) 6,79 29
7 Dwunastu (2007) 6,52 27
8 Swój wśród obcych, obcy wśród swoich (1974) 6,43 14
9 Spaleni słońcem 2 (2010) 5,08 12
1.Utomlyonnye solntsem - 8/10
2.12 - 7/10
3.Sibirskiy tsiryulnik - 6/10
4.Utomlyonnye solntsem 2: Tsitadel - 3/10
5.Utomlyonnye solntsem 2 : Priedstojanije - 1/10
Człowieku, litości! Jak już chcecie się lansować oryginalnymi tytułami, to róbcie to albo w cyrylicy, albo w transkrypcji polskiej [czyli tak jak powinno się to robić]...
1 - Anna 6-18 - 10
2 - Spaleni słońcem - 8
3 - Urga - 8
4 - Swój wśród obcych, obcy wśród swoich - 7
5 - Kilka dni z życia Obłomowa - 7
Nienawidzi go za dwie rzeczy za to,ze liże dupę Putinowi to raz a dwa,ze zrobił spalonych słońcem dwa i trzy. Gdyby nie to byłby jednym z moich 4 czy 5 ulubionych reżyserów.
1 - Anna 6-18 - 10
2 - Spaleni słońcem - 8
3 - Urga - 8
4 - Niewolnica miłości - 8
5 - Swój wśród obcych, obcy wśród swoich - 7
6 - Kilka dni z życia Obłomowa - 7
7 - Bez świadków - 7
8 - Cyrulik Syberyjski - 7
9 - Krewniacy - 7
10 - Spaleni słońcem 2 - 6
11 - Oczy czarne - 6
12 - Spaleni słońcem: Cytadela - 6
13 - Niedokończony utwór na pianolę - 6
14 - Dwunastu - 6
15 - Udar słoneczny - 5
16 - Pięć wieczorów - 5
Nikita Michałkow:
1. Spaleni słońcem - 10/10
2. Urga - 9+/10
3. Niedokończony utwór na pianolę 9/10
4. Swój wśród obcych, obcy wśród swoich - 8/10
5. Dwunastu - 8/10
6. Anna: Od 6 do 18 - 8/10
7. Niewolnica miłości - 7/10
8. Kilka dni z życia Obłomowa - 6/10
9. Bez świadków - 5/10
[w planach reszta, ale nie wiem kiedy].