Skoro nikt jeszcze tego nie zrobił proponuję utworzyć Top filmów (liczba niezależna) wspaniałej, wybitnej i urzekającej mistrzyni, którą niewątpliwie jest Lina.
Oto mój (z dotychczas obejrzanych dzieł Liny)
1. Siedem Piękności Pasqualino 10/10
2. Miłość i anarchia 9+/10
3. Hutnik Mimi urażony na honorze 8+/10
4. Nie drażnijcie komara 8+/10
5. Dobrze znaczy źle 8/10
6. Rita La Zanzara 8/10
7. Bazyliszki 7+/10.