Prawie wszystkie jego filmy krótkometrażowe są dostępne w sieci (nie mogłem znaleźć jedynie jego dwóch najnowszych filmów). Nie polecam ani nie odradzam oglądania (żeby później na mnie nie było ;)
* Ah, L'Amour
http://pl.youtube.com/watch?v=kYqKucJTn2c
* Genre
http://pl.youtube.com/watch?v=z1n3JBQdN84
* Lily and Jim (w dwóch częściach)
http://pl.youtube.com/watch?v=Or7y2baq2h0
http://pl.youtube.com/watch?v=EF4fPcdwvdE&feature=related
* Billy's Balloon
http://pl.youtube.com/watch?v=Fpc5vgi9zbM
* Rejected
http://pl.youtube.com/watch?v=vSb-nV8l2QY
* Welcome to the Show/Intermission in the Third Dimension/The End of the Show
http://pl.youtube.com/watch?v=HUBBsA9wvXQ
* The Meaning of Life
http://www.trilulilu.ro/xpander/c74c45ffbccfc4?video_google_com
TOP jego krótkometrażówek:
1. Rejected (2000)6/10
2. Genre (1996)6/10
3. Welcome to the Show (...) (2003) 5/10
4. Lily and Jim (1997) 4/10
5. Billy's Balloon(1998) 4/10
6. Ah, L'Amour (1995) 3/10
7. The Meaning of Life (2005) 3/10
Krótkometrażówki są na dość wyrównanym poziomie i praktycznie niczym nie zachwycają.